Συχνές Ερωτήσεις


1. Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;


Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις όσο το δυνατόν συντομότερα ένα μήνυμα στο κινητό σου (SMS) στο οποίο θα υπάρχει ο κωδικός του δέματος. Με αυτό τον κωδικό μπορείς να αναζητήσεις το δέμα σου στις εταιρείες ταχυμεταφορών με τις οποίες συνεργαζόμαστε.


2. Ποιες είναι οι εταιρείες ταχυμεταφορών με τις οποίες συνεργάζεστε;


Συνεργαζόμαστε με τις εταιρείες ACS και Γενική Ταχυδρομική για όλες μας τις αποστοές. Μπορείς να μάθεις περισσότερα για τα καταστήματα τους στους παρακάτω συνδέσμους:
ACS: https://www.acscourier.net/el/
Γενική Ταχυδρομική: https://www.taxydromiki.com/


3. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω το δέμα μου;


Τα δέματα παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες στην ηπειρωτική Ελλάδα και μέσα σε 5 εργάσιμες σε απομακρυσμένες περιοχές και σε νησιά.


4. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;


Στο μήνυμα που θα λάβεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα υπάρχουν όλες οι οδηγίες της επιστροφής του προϊόντος σε έναν σύνδεσμο που πρέπει να ακολουθήσεις. Μπορείς να προχωρήσεις σε επιστροφή μέσα σε 14 μέρες από την ημέρα παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον παραλήπτη και όχι την εταιρεία latestoffers.gr


5. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω αν έχω κάποιο πρόβλημα με το προϊόν που παρέλαβα;


Στο μήνυμα που θα λάβες κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα υπάρχει ένα email επικοινωνίας στο οποίο μπορείς να απευθυνθείς. Μαζί με αυτό θα λάβεις στο ίδιο μήνυμα και οποιαδήποτε εγγύηση συνδέεται με το προϊόν.


6. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;


Στο μήνυμα που θα λάβες κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα υπάρχουν όλες οι οδηγίες επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών. Η επικοινωνία γίνεται μέσω email το οποίο θα βρεις στο εν λόγω μήνυμα.